مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-31سياسي

انسولین تولید داخل تا پایان مرداد با بازار می آید


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تولید انسولین برای اولین بار در کشور، توسط بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد تا پایان مرداد خبر داد.

- ایسنا/البرز سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تولید انسولین برای اولین بار در کشور، توسط بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی علی حدادی، وی با حضور میدانی در روستاهای بالاطالقان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان و استان گفت: بازدیدهای میدانی از روستاها با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم صورت می گیرد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که پیگیری مطالبات مردم از تریبون مجلس، از وظایف نمایندگان است بیان کرد: طی 14 ماه گذشته، بنده 91 دقیقه صحبت و تذکر از تریبون مجلس داشته ام.

وی در ادامه افزود: یکی از تذکرات در خصوص جاده هشتگرد به طالقان بود که ضمن بیان این مطلب که جانمایی این جاده به درستی انجام نشده بود، اما با توجه به هزینه های هنگفتی که این پروژه به دنبال داشته و تعداد سال هایی که این پروژه در حال انجام بوده است، بناشد که در ایمن سازی و رفع مشکلات و خطرهای این جاده نهایت دقت و بررسی علمی و کارشناسی های تخصصی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسولین تولید داخل تا پایان مرداد با بازار می آید

انسولین تولید داخل تا پایان مرداد با بازار می آید