مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-31سياسي

رویکرد علمای اهل سنت به «کودک همسری»


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به نشست های این معاونت با علمای اهل سنت در خصوص بررسی احوال شخصیه زنان اهل سنت کشور در موضوعات فقهی نظیر کودک همسری و ترک تحصیل، - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به نشست های این معاونت با علمای اهل سنت در خصوص بررسی "احوال شخصیه زنان اهل سنت کشور در موضوعات فقهی" نظیر کودک همسری و ترک تحصیل، گفت: مجموعا در این نشست ها علماء اهل سنت و مولوی ها رویکرد مثبت و تلاش برای حل معضلات و مشکلات بانوان اهل سنت داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در نشست بررسی احوال شخصیه زنان اهل سنت کشور در موضوعات فقهی، طلاق ثلاثه و اجرت المثل ، اظهار کرد: این نشست چهارمین نشست بررسی حقوقی احوال شخصیه زنان اهل سنت است.

اولین نشست در کردستان برگزار شد که نشست تخصصی بسیار وسیعی با حضور صاحب نظران و حقوق دانان بود.

مباحث مفصلی در این زمینه شکل گرفت و نتایج آن این بود که که قرار شد رایزنی هایی با علماء و مولوی های اهل سنت داشته باشیم.

وی با اشاره به نشست دوم در زاهدان و در خصوص موضوع یاد شده، ادامه داد: نشست زاهدان با حضور مولوی عبدالحمید و تعدادی از مولوی ها به موضوعات و مطالبات اهل سنت و به طور خاص به بحث کودک همسری پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد علمای اهل سنت به «کودک همسری»

رویکرد علمای اهل سنت به «کودک همسری»