مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-31سياسي

آزادی محکوم به قتل پس از 11 سال در زندان دهدشت


مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی زندانی که به جرم قتل عمد به مدت 11 سال در زندان دهدشت تحمل حبس می کرد، خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی زندانی که به جرم قتل عمد به مدت 11 سال در زندان دهدشت تحمل حبس می کرد، خبر داد.

منصور بیژنی افزود: این زندانی که به جرم قتل عمد یازده سال در زندان دهدشت تحمل حبس می نمود با تلاش خیرین، رییس زندان، مددکاران، همکاری مراجع قضایی و اهتمام شورای های حل اختلاف با اخذ رضایت شکات آزاد و از بند رهایی یافت .

وی اظهارکرد: در جریان روند سازشی این پرونده قتل، اعضای شورای حل اختلاف استان، مشارکت جمعی از خیرین و همکاری مراجع قضایی وهمکاران تلاشگرمان در زندان دهدشت پس از مراجعات مکرر به محل سکونت خانواده مقتول موفق به اخذ رضایت از اولیاء دم شدیم.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که در چنین ایام خجسته و مبارکی که مصادف با عید ولایت است ، شاهد آزادی زندانی هستیم و البته تمام تلاش و اهتمام ما و همکاری مراجع قضایی توجه به حقوق شهروندی زندانیان و تلاش در جهت کمک و مساعدت به زندانیانی است که در مسیر اصلاح و تربیت و بازپروری قدم برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی محکوم به قتل پس از 11 سال در زندان دهدشت

آزادی محکوم به قتل پس از 11 سال در زندان دهدشت