مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-31ورزشي

ورود رسمی «گلات» به ایران!


«قهرمانی تازه پرسپولیس اما به ورود یک واژه دیگر به ادبیات فوتبالی در ایران منجر شده است: گلات! این واژه بعد از دبل، هت تریک و پوکر وارد فوتبال ایران شده که اتفاقا پرسپولیس در خلق بیشتر این واژگان نقش بسزایی داشته است!» - قهرمانی تازه پرسپولیس اما به ورود یک واژه دیگر به ادبیات فوتبالی در ایران منجر شده است: گلات! این واژه بعد از دبل، هت تریک و پوکر وارد فوتبال ایران شده که اتفاقا پرسپولیس در خلق بیشتر این واژگان نقش بسزایی داشته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: بیستمین دوره لیگ برتر ایران در شرایطی شب گذشته به پایان رسید که پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی فاتح این رقابت ها شد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در هفته پایانی لیگ به مصاف پیکان رفته بودند موفق شدند با دو گل مهدی عبدی و احمد نوراللهی رقیب را شکست دهند و به سه امتیاز مورد نیازشان برای قهرمانی در لیگ برسند.

پیش از شروع این دیدار اختلاف امتیاز پرسپولیس با سپاهان، تیم دوم جدول، 2 امتیاز بود و پرسپولیس نیاز به برد برابر پیکان داشت تا قهرمانی اش در این دوره از رقابت های لیگ برتر مسجل شد.

سپاهان در بازی همزمان در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد استقلال عبور کند ولی برتری پرسپولیس برابر پیکان، این تیم را نهایتا 67 امتیازی کرد و با همان اختلاف 2 امتیاز در مقایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رسمی «گلات» به ایران!

ورود رسمی «گلات» به ایران!