مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-31اقتصادي

اختصاص 450 میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی ایلام


رییس اداره هماهنگی، موسسات غیر دولتی و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام گفت: امسال حدود 450میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 به این اداره کل اختصاص یافته که این رقم در سال گذشته 315میلیارد ریال بوده است.

- ایسنا/ایلام رییس اداره هماهنگی، موسسات غیر دولتی و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام گفت: امسال حدود 450میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 به این اداره کل اختصاص یافته که این رقم در سال گذشته 315میلیارد ریال بوده است.

مجید صابری با اعلام این خبر، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعتبار اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش در سال جاری حدود 50درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

وی سقف پرداخت این تسهیلات که بصورت قرض الحسنه با بازپرداخت 7 سال خواهد بود را 500میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این تسهیلات هم به مددجویان و هم به کارفرمایانی که زمینه اشتغال جامعه هدف بهزیستی را فراهم کنند پرداخت خواهد شد.

رییس اداره هماهنگی، موسسات غیر دولتی و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات با معرفی مددجویان که پرونده اشتغال آنها در کمیته شهرستان و استان تایید شده اند به بانکهای عامل آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 450 میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی ایلام

اختصاص 450 میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی ایلام