مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-31سياسي

جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف فعالیت های ارزنده ای اجرا کرده است


نائب رییس شورای هیئت های مذهبی کشور با تاکید بر لزوم واگذاری بخشی از فعالیت های دستگاه ها به جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت های این نهاد انقلابی در دوران تحریم باعث کاهش هزینه ها شده است.

- ایسنا/لرستان نائب رییس شورای هیئت های مذهبی کشور با تاکید بر لزوم واگذاری بخشی از فعالیت های دستگاه ها به جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت های این نهاد انقلابی در دوران تحریم باعث کاهش هزینه ها شده است.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید راهکارهایی برای کاهش هزینه ها اندیشیده شود، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که در خصوص کاهش هزینه ها امتحان خود را پس داده است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری بخشی از فعالیت های دستگاه ها به جهاد دانشگاهی در دوران تحریم باعث صرفه جویی در هزینه های بیت المال می شود و این همان مطلوب ما در شرایط کنونی است، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی توانسته است فعالیت های شاخص و ارزنده ای را انجام دهد.

دریکوند با بیان اینکه یکی دیگر از عرصه های فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی و رسانه ای است، ادامه داد: از این مصادیق می توان به برگزاری چند دوره همایش هجوم خاموش با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و نیز همایش های ادبیات بومی ایران زمین با هدف اعتلای فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف فعالیت های ارزنده ای اجرا کرده است

جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف فعالیت های ارزنده ای اجرا کرده است