مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-31سياسي

برنامه های پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی در یزد تقویت شود


امام جمعه یزد بر لزوم تقویت برنامه ها و طرح های پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی در استان یزد تاکید کرد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح شنبه در دیدار با مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی استان یزد با تاکید بر اینکه نگاه کارکنان بهزیستی به مددجویان، معلولان و توانخواهان باید نگاه به بندگان ویژه خدا باشد، اظهار داشت: باید از نگاه های ترحم آمیز پرهیز شود و در مسیر خدمت به آنها از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی با تاکید بر اینکه برای خدمت به این بندگان خدا باید نیت ها خالص باشد، افزود: نباید به نحوی با آنها برخورد شود که شرمسار شوند یا در آنها احساس حقارت ایجاد شود.

ناصری با تاکید بر اینکه باید مددجویان و معلولان را توانمند کنیم، بیان کرد: گاهی پیدا کردن بازار برای فروش تولیدات مددجویان و معلولان می تواند انگیزه آنها را در ادامه مسیر زندگی و فعالیت های روزانه تقویت کند.

امام جمعه یزد همچنین بر علت یابی معلولیت ها و آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اگر علت یابی و ریشه یابی در بسیاری از مسائل صورت گیرد، می توان از بسیاری از مشکلات و معلولیت ها پیشگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه باید با آزمایشات ژنتیک و اجرای برنامه های غربالگری، از تولد نوزادان معلول جلوگیری شود یا معلولیت آنها در کودکی شناسایی و درمان شود، افزود: ضروری است در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی در یزد تقویت شود

برنامه های پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی در یزد تقویت شود