مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-31اقتصادي

ضربه 5 میلیاردی کرونا به اتوبوسرانی بیرجند/ صفر؛ کمک دولت به اتوبوسرانی!


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از ضربه 5 میلیاردی کرونا به اتوبوسرانی بیرجند خبر داد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش محسوس تردد مردم در سطح شهر هستیم.

- یدالله غلامپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا 90 دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف جابه جایی مسافر در بیرجند را برعهده داشت که این رقم بعد از شیوع کرونا کاهش یافت و 40 دستگاه اتوبوس در سطح شهر فعال و حمل و نقل عمومی مسافرین درون شهری را انجام می دهند.

وی بیان داشت: قبل از شیوع کرونا سرانه جابجایی روزانه مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی 50 تا 55 هزار نفر بوده که این میزان در حال حاضر به 8 تا 12 هزار نفر رسیده است و این موضوع باعث می شود اتوبوس جدیدی برای یک خط اضافه نشود.

کاهش محسوس تردد در شهر رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از خسارت 5 میلیاردی کرونا به حمل و نقل درون شهری خبر داد و مطرح کرد: این خسارت ناشی از کاهش تعداد مسافر در دوران کرونا بوده است.

غلامپور بیان داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش محسوس تردد مردم در سطح شهر هستیم که این امر باعث شده از میزان مسافرت های درون شهری و برون شهری و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان به میزان چشمگیری کاسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه 5 میلیاردی کرونا به اتوبوسرانی بیرجند/ صفر؛ کمک دولت به اتوبوسرانی!

ضربه 5 میلیاردی کرونا به اتوبوسرانی بیرجند/ صفر؛ کمک دولت به اتوبوسرانی!