مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:002021-07-30سياسي

جهاد دانشگاهی در دهه پنجم انقلاب باید با فناوری جدید برای رفع مشکلات نظام تلاش کند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف اثرگذار است، تصریح کرد: متناسب با شرایط روز کشور، مسئولیت های جهاد بیشتر و انتظارات از این نهاد بیشتر است چراکه توانسته کارهای بزرگی انجام بدهد و به نظر بنده با توجه به موفقیت .

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف اثرگذار است، تصریح کرد: متناسب با شرایط روز کشور، مسئولیت های جهاد بیشتر و انتظارات از این نهاد بیشتر است چراکه توانسته کارهای بزرگی انجام بدهد و به نظر بنده با توجه به موفقیت های بزرگی که به دست آورده، در دهه پنجم انقلاب باید در عرصه فناوری های نوین و در حوزه های مختلف دیگر که مشکلات نظام است، با دانش و فناوری های جدید با مجاهدت علمی دست پیدا کند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با گرامیداشت چهل و یکمین سال تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در چهار دهه فعالیت و تلاش های خود توانسته در حوزه ماموریت های محوله موثر باشد.

وی افزود: اقدامات سال های اخیر جهاد دانشگاهی در ورود به ماهیت شرکت های دانش بنیان، خلق ثروت از محل دانش و پیگیری مطالبات آنچه که حلقه مفقوده حوزه علم و فناوری محسوب می شود، قابل تقدیر است از جمله نکات مثبتی که از زبان رهبر معظم انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در دهه پنجم انقلاب باید با فناوری جدید برای رفع مشکلات نظام تلاش کند

جهاد دانشگاهی در دهه پنجم انقلاب باید با فناوری جدید برای رفع مشکلات نظام تلاش کند