مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-30اقتصادي

تجهیزات کنترلی در مرز ماهیرود راه اندازی می شود


تجهیزات کنترلی در مرز ماهیرود با نصب دستگاه تونل تصویری با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال تا پایان امسال راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تجهیزات کنترلی در مرز ماهیرود با نصب دستگاه تونل تصویری با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال تا پایان امسال راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

حمید ملانوری، عصر جمعه 8 مردادماه در بازدید از مرز ماهیرود اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به طور جدی در استان دنبال می شود، نصب دستگاه ایکس ری به منظور سرعت بخشیدن به کارها در مرز است.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی احداث سوله نصب دستگاه تونل تصویربرداری (ایکس ری) کانتینری در مرز ماهیرود امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه این سوله به مساحت حدود هزار مترمربع ساخته می شود، بیان کرد: گمرکات استان قرارداد ساخت دستگاه بازرسی ایکس ری را با یک شرکت دانش بنیان منعقد کرده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این سیستم با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال تا پایان سال جاری در مرز ماهیرود نصب و راه اندازی می شود.

وی گفت: این دستگاه ضمن اینکه هزینه ها را کاهش می دهد، با کنترل 120 کامیون در ساعت، حجم مبادلات مرزی و ترانزیت کالا را افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات کنترلی در مرز ماهیرود راه اندازی می شود

تجهیزات کنترلی در مرز ماهیرود راه اندازی می شود