مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 13:302021-07-30اقتصادي

آب مشترکان پرمصرف تهران از شنبه تا 5 ساعت قطع می شود


50 درصد مردم تهران کمتر از حد نرمال که 14 مترمکعب است، آب مصرف می کنند.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: از ابتدای تیرماه برای 200 هزار مشترک بدمصرف و پرمصرف تهرانی، اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده و چنانچه میزان مصرف خود را در این مدت کنترل نکرده باشند از فردا روزانه بین 2 تا 5 ساعت آب این مشترکان قطع خواهد شد.

محمدرضا بختیاری در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه برای 200 هزار مشترک بدمصرف و پرمصرف تهرانی، اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده بود گفت: پیش از این، اینگونه مشترکان اخطاریه دریافت کرده اند که اگر نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام نکنند با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

بختیاری با اشاره به اینکه مشترکانی که میزان مصرف خود را در این مدت کاهش ندادند مشمول این طرح می شوند، اظهار داشت: این مشترکان حدود 5 درصد کل مشترکان را شامل می شوند که 10 درصد آب تهران را مصرف می کنند.

وی به این موضوع که شروع این کار از اشتراک های پرمصرف مناطق شمالی تهران است، اشاره کرد و گفت: بیشتر این مشترکان در شمال تهران هستند ضمن اینکه در مناطق بخش جنوبی استان تهران نیز شاهد مصرف بالا هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه رشد مصرف در استان تهران، امسال منطقی و در حد یک درصد بوده است اظهار داشت: 50 درصد مردم ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشترکان پرمصرف تهران از شنبه تا 5 ساعت قطع می شود

آب مشترکان پرمصرف تهران از شنبه تا 5 ساعت قطع می شود