مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:302021-07-30سياسي

بیمارستان صحرایی به سرعت در بوشهر برقرار شود


امام جمعه بوشهر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست به سرعت به اعزام نیروهای کارآمد کادر درمان مرّکب از پزشک، پرستار و کمک پرستار و استقرار بیمارستان صحرایی مجهز و ارسال تجهیزات مورد نیاز به استان ولایتمدار بوشهر اقدام کند.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه بوشهر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست به سرعت به اعزام نیروهای کارآمد کادر درمان مرّکب از پزشک، پرستار و کمک پرستار و استقرار بیمارستان صحرایی مجهز و ارسال تجهیزات مورد نیاز به استان ولایتمدار بوشهر اقدام کند.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه اظهار کرد: یکی از شاخص های بنیادین والایی شخصیت انسانی دیگر دوستی و خدمت به دیگران است.

خدمت به دیگران، نشان از ایمان، تقوا، اخلاق و عبور از خود و هوشمندی انسان در مدیریت جامعه و سالم سازی روانی و اجتماعی محیط پیرامونی و ایجاد عاقبت خیر برای خود و دیگران است.

وی ضمت تبریک سالروز تولد امام کاظم علیه السلام افزود: امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم.

آن حضرت همواره برای احیای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و حمایت از مسلمانان اسلام خواه و مقابله با جریان جبهه تحریف و انحراف، با تمام توان به مقابله پرداخت و به همین جهت سال ها در حبس و زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی به سرعت در بوشهر برقرار شود

بیمارستان صحرایی به سرعت در بوشهر برقرار شود