مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:002021-07-30سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه هشتم مردادماه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه هشتم مردادماه 1400 علاوه بر بیان مشکلات شهرستان ها، به لزوم بصیرت و آگاهی در مقابل توطئه های دشمنان پرداخته و از دولت جدید خواستند تا برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور از افراد جوان و متخصص استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(هشتم مردادماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه بیله سوار: اولویت دولت جدید، انتخاب کابینه قوی  و انقلابی باشد.

حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه با انتقاد از عملکرد امور خارجه دولت اظهار کرد: دولت دوازدهم فرصت های بسیاری را به دلیل گرده زدن مسائل داخلی و خارجی به برجام از بین برد.

وی افزود: مسأله مدیریت، مسأله تخصصی است و دولت دوازدهم در انتصاب مدیران در سراسر کشور از قائده تخصص گرایی استفاده نکرد که همین مساله مشکلاتی را ایجاد کرد.

امام جمعه بیله سوار تخصص گرایی و جوان گرایی را راه حل رفع مشکلات فعلی دانست و بیان کرد: باید شایسته سالاری در دولت مردمی و انقلابی در اولویت قرار گیرد و تمامی نیروها باید از بین جوانان مومن انقلابی انتخاب شوند تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه کشور در تمامی زمینه ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه هشتم مردادماه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه هشتم مردادماه چه گفتند؟