مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-30سياسي

تشکیل کارگروه تخصصی برای جلوگیری از ورود پساب صنعتی به محیط زیست


استاندار خراسان شمالی از تشکیل کارگروه تخصصی با هدف جلوگیری از ورود پساب های صنعتی به محیط زیست خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی شامل طرح جلوگیری از ورود پساب به محیط زیست احصا شوند.

- ، محمد علی شجاعی ظهر جمعه در جلسه بررسی مصوبات اقتصادی سفرهای شهرستانی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رعایت زمان تعیین شده برای اجرای مصوبات باید خط قرمز مدیران استان باشد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در سفر به شهرستان ها نیازها، مطالبات مردمی و نداشته ها جمع بندی و برای حل آن زمان تعیین می شود که مدیران موظف به انجام آن در زمان تعیین شده هستند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و مجموعه کارکنان آنان از اعمال نظرات شخصی در اجرای مصوبات پرهیز کنند، افزود: دستگاه تخصصی باید اهلیت سرمایه گذار و توجیه فنی و اقتصادی طرح سرمایه گذاری را بررسی کند و سایر دستگاه ها به دلیل سلیقه شخصی، حق دخالت در امور تخصصی را ندارند.

شجاعی گفت: دستگاه های تخصصی در زمان واگذاری زمین به سرمایه گذار تمامی استعلامات لازم را از دستگاه های خدمات رسان به دلیل عدم تداخل کارها اخذ کنند تا سرمایه گذار دچار مشکل نشود.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود بر انجام تعهدات از سوی سرمایه گذار نیز تاکید کرد و بیان داشت: با هدف جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه تخصصی برای جلوگیری از ورود پساب صنعتی به محیط زیست

تشکیل کارگروه تخصصی برای جلوگیری از ورود پساب صنعتی به محیط زیست