مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-30سياسي

ترورهای شخصیتی در دستور کار ضدانقلاب است


امروز دقیقا کار رسانه های ضد انقلاب این است که با مغلطه و تمسک به هر روش غیراخلاقی و ضداخلاقی برای تخریب و ترور چهره های مؤمن و انقلابی تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه با اشاره به غدیر به عنوان جشن بزرگ شیعیان؛ گفت: بخشیدن انگشتر در رکوع توسط حضرت امیر(ع) آنقدر زیبا بود که خداوند برایش یک آیه نازل فرمود و معروف شد به آیه ولایت.

امام جمعه شهرکرد به 11 مرداد اشاره کرد و ادامه داد: این روز، برای گرامیداشت شیخ فضل الله نوری انتخاب شده و لازم است جوانان از حادثه 11 مرداد 1288 خیلی عبرت بگیرند؛ چرا این روز اینقدر مهم است؟ چون شیخ عزیز را قبل از ترور نظامی، ترور شخصیتی کردند.

وی اضافه کرد: شیخ فضل الله دنبال مشروطه مشروعه بود و بسیار هم در زمان خودش هوادار داشت؛ اما به دلیل موفقیت آموز بودن ترور این شیخ عزیز کار به جایی رسید که افکار عمومی و حتی فرزند این شیخ هم در برابر اعدامش سکوت کردند و طیف زیادی از مردم اعدام را حق شیخ می دانستند.

نکونام افزود: امروز دقیقا کار رسانه های ضد انقلاب همین است، با مغلطه و تمسک به هر روش غیراخلاقی و ضداخلاقی برای تخریب چهره های مؤمن و انقلابی تلاش می کنند؛ امیدواریم این حوادث عبرتی برای ما به خصوص جوانان باشد تا مواظب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترورهای شخصیتی در دستور کار ضدانقلاب است

ترورهای شخصیتی در دستور کار ضدانقلاب است