مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:202021-07-30ورزشي

نوبت به لیگ برتر رسید/ سایه ترس و نا امنی بر سر بازی جوانمردانه!


فوتبال ایران در هفته پایانی لیگ بیستیم، شرایط بسیار حساسی را به منظور تعیین تیم قهرمان و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول تجربه خواهد کرد و تاکید اکثر مربیان در نشست خبری پیش از مسابقات، - نوبت به لیگ برتر رسید/ سایه ترس و نا امنی بر سر بازی جوانمردانه! فوتبال ایران در هفته پایانی لیگ بیستیم، شرایط بسیار حساسی را به منظور تعیین تیم قهرمان و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول تجربه خواهد کرد و تاکید اکثر مربیان در نشست خبری پیش از مسابقات، بر انجام بازی شرافتمندانه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه آخر خود رسیده است و با برگزاری مسابقات امروز (جمعه) تکلیف تیم قهرمان، تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا (تا حدودی) و تیم های سقوط کننده به لیگ دسته اول، پس از 30 هفته مشخص خواهد شد.

در این بین دیدار تیم های فوتبال پیکان و پرسپولیس و نیز استقلال و سپاهان برای تعیین قهرمان لیگ برتر بسیار مهم است و در صورتی که پرسپولیسی ها نتیجه ای جز پیروزی مقابل حریف خود کسب کنند، تکلیف قهرمانی آن ها بر اساس نتیجه دیدار استقلال و سپاهان رقم خواهد خورد.

در نیمه پایین جدول اما سه تیم سایپا، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در صورت رقم نخوردن نتیجه دلخواه، احتمال سقوط خواهند داشت و به ترتیب مهمان تیم تراکتور، میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت به لیگ برتر رسید/ سایه ترس و نا امنی بر سر بازی جوانمردانه!

نوبت به لیگ برتر رسید/ سایه ترس و نا امنی بر سر بازی جوانمردانه!