مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-30اقتصادي

کاهش 70 درصدی بدهی خودرویی سایپا به مشتریان


با وجود آنکه گزارش های مالی منتشر شده از عملکرد سایپا در سال 99 حاکی از زیان انباشته 12 هزار میلیارد تومانی است، اما بررسی ها نشان می دهد،دست ِکم در دوسال گذشته روندی رو به رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در نظر بگیریم، می توان گفت که اقدامات سایپا بسیار ارزشمند بوده و می توان با انتقال دانش و تجربیات مدیریتی، در ماه ها و سال های پیش رو نیز از آنها بهره برد.

کاهش 8 درصدی نرخ مؤثر تسهیلات مالی از طریق مدیریت وجوه، تسویه کامل بدهی های ارزی معوق به میزان 20 هزار میلیارد ریال، تسویه بدهی های معوق ریالی و تسهیلات گران قیمت و تمامی ضمانت نامه ها و تعیین تکلیف چک های برگشتی، برقراری انضباط مالی در تمامی شرکت های گروه، بیش از 20 هزار میلیارد ریال فروش دارایی های غیر مولد در دو سال گذشته و استفاده از شیوه های نوین بازار سرمایه برای تأمین مالی، بخشی از اقدامات قابل اعتنای گروه خودروسازی سایپا در حوزه مالی و اقتصادی است.

علاوه بر اقدامات مؤثر سایپا در حوزه های مالی و فروش، این گروه خودروسازی در زمینه افزایش کیفیت و توسعه محصولات نیز گام های اساسی برداشته، تا آنجا که تصویر ذهنی جامعه به سمت پذیرش سایپای نوین حرکت کرده است.

توقف تولید پراید که پرتیراژترین محصول در صنعت خودرو ایران به شمار می رفت و جایگزینی آن با محصولات به روز و استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی بدهی خودرویی سایپا به مشتریان

کاهش 70 درصدی بدهی خودرویی سایپا به مشتریان