مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 11:552021-07-29سياسي

تعابیر ویژه وزیر خارجه سوریه درباره حاج قاسم


شهید سلیمانی شاهد ایستادگی مردم سوریه مقابل تروریست ها و هم خود بخشی از این ایستادگی بود، کسی که در جای جای کشور ما مقابل تروریست ها مبارزه کرد و روایت رشادت های او در مناطق مختلف شنیدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگویی عنوان کرد:هیات پارلمانی جمهوری اسلامی به ریاست آقای محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان مجلس به دعوت رسمی همتای سوری خودش رییس مجلس شعب سوریه سفر خودشان را از روز سه شنبه به سوریه آغاز کردند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مذاکرات و دیدارهای بسیار سازنده ای در حوزه مربوط به روابط تجاری و حمایت از بخش خصوصی دو کشور با مقامات سوریه انجام شد.

جلال زاده افزود: در این سفر جلسه بسیار خوب و مهمی با رییس جمهور سوریه جناب آقای بشار اسد برگزار شد که آقای قالیباف و بشار اسد بر علائق و اشتراکات دو ملت و دو دولت سوریه و ایران تاکید کردند و بر اتقاء این روابط به خصوص روابط تجاری و اقتصادی تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: در جلساتی که آقای قالیباف با رییس مجلس سوریه، نخست وزیر سوریه و همچنین وزیرخارجه سوریه برگزار شد نیز بر اشتراکات و علائق دو کشور تاکید شد و هم موانع ارتقاء این روابط در حوزه تجاری برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعابیر ویژه وزیر خارجه سوریه درباره حاج قاسم

تعابیر ویژه وزیر خارجه سوریه درباره حاج قاسم