مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-29سياسي

جشن آزادی 16 زندانی به مناسبت عید سعید غدیر خم


سرپرست اداره کل زندان های استان زنجان گفت: به مناسبت عید غدیرخم 16 زندانی زنجانی آزاد شدند.

- حجت الاسلام حسین بنیادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به میمنت فرا رسیدن عید غدیر خم، با اهدای 16 شاخه گل، 16 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد و مالی زندان های استان در دهه ولایت از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: امروز با همت نیکوکاران و خیرین استان و به همراهی مسؤولین قضایی شاهد آزادی جمعی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان هستیم که خوشحالی خانواده های آنان در این ایام، بهترین نتیجه برای تلاش های شبانه روزی همکاران زندان ها در حوزه های مختلف است.

سرپرست اداره کل زندان های استان زنجان افزود: در کنار پیگیری های قضایی برای قبولی اعسار و آورده محکومین، تلاش های مددکاران برای جلب رضایت شکات پرونده و کمک های بلاعوض از سوی ستاد دیه که به همت خیرین و نیکوکاران استان صورت گرفته است نقش بسزایی در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان داشته است.

دادستان زنجان نیز ضمن تقدیر از تلاش های خیرین و نیکوکاران استان برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند بیان کرد: استان زنجان دارای ویژگی های منحصر به فرد در حوزه مشارکت مردمی و دارای ظرفیت های چشمگیر در سازش پرونده های قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن آزادی 16 زندانی به مناسبت عید سعید غدیر خم

جشن آزادی 16 زندانی به مناسبت عید سعید غدیر خم