مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-29سياسي

آغاز واکسیناسیون نیروهای نظامی انتظامی از هفته آینده


از هفته آینده قضات و همکاران دادگستری واکسینه می شوند همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در هفته های آتی واکسینه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم افتتاحیه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان که در شهر ری برگزار شد، با تبریک عید غدیر گفت: بسیار خوشحالم حرکتی را امروز آغاز کردیم که آرزوی من بود؛ طلب مغفرت می کنیم برای همه افرادی که در دوران کرونا فوت کردند.

او با بیان اینکه مدرسه پایگاهی نیست که بشود آن را بست، افزود: امروز یکی از مشکلات جامعه منزوی ما فضای مجازی است، بچه ها در فضای مجازی فعالیت دارند و این انزوای پیچیده ای را به بشریت تحمیل می کند.

نمکی ادامه داد: در هیچ جای دنیا مسئول تامین واکسن وزیر بهداشت نیست و باید زیرساخت واکسیناسیون را تامین کند اما وقتی احساس می کنم که شرایطی نیست، مجبورم که وارد عمل شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در دنیا واکسن را به راحتی به کسی نمی دهند و حتی کشورهایی که دوست ما بودند وقتی دیدند واکسیناسیون ما به 300 هزار دوز رسید ترمز را کشیدند و نشان داد در فرهنگ امروزی دوست معنای چندانی ندارد و آنها یا رقیبند یا شریک هستند، افزود: از هفته آینده قضات و همکاران دادگستری واکسینه می شوند؛ همچنین اقشار پرخطر، نیروهای نظامی و انتظامی در هفته های آتی واکسینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون نیروهای نظامی انتظامی از هفته آینده

آغاز واکسیناسیون نیروهای نظامی انتظامی از هفته آینده