مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-29اقتصادي

پیاده راه امین و بازارچه صنایع دستی درب استانبول در تبریز افتتاح شد


در راستای حفظ و احیای هویت تاریخی و فرهنگی تبریز، دو پروژه عمرانی رفاهی شهرداری منطقه هشت تبریز، پیاده راه امین و بازارچه صنایع دستی درب استانبول با اعتبار 180 میلیارد ریال عصر امروز به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در راستای حفظ و احیای هویت تاریخی و فرهنگی تبریز، دو پروژه عمرانی رفاهی شهرداری منطقه هشت تبریز، پیاده راه امین و بازارچه صنایع دستی درب استانبول با اعتبار 180 میلیارد ریال عصر امروز به بهره برداری رسید.

مسیر پیاده راه امین با اتمام عملیات ایستگاه مترو، آزاد سازی و ایجاد پیاده راه در این مسیر در دستور کار شهرداری منطقه هشت و سازمان قطارشهری قرار گرفته بود که با تکمیل سنگفرش، ایجاد فضای سبز در طول مسیر و نصب ایستگاه های اتوبوس، این پروژه مهم با 9800متر مربع کفسازی و اعتبار 150میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در اجرای پروژه ساماندهی و بازگشایی پیاده راه امین، اولویت با عابرین پیاده بوده و بیشتر مسیرهای ترددی پیاده محور است.

دومین پروژه مورد افتتاح شهرداری منطقه هشت، بازارچه صنایع دستی درب استانبول است که در کنار درب تاریخی استانبول احداث شده و شامل شش باب مغازه عرضه صنایع دستی است که در راستای حمایت و تقویت هنرهای صنایع دستی استان احداث شده و با استقرار اهالی هنر و فرهنگ بطور رسمی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه امین و بازارچه صنایع دستی درب استانبول در تبریز افتتاح شد

پیاده راه امین و بازارچه صنایع دستی درب استانبول در تبریز افتتاح شد