مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-28سياسي

عید غدیر مختص شیعیان نیست/حب امام علی(ع) موجب عروج اعمال می شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: غدیرخم مختص شیعه نیست و عید غدیرخم می تواند مرکز ثقل وحدت بین شیعه و سنی در سرتاسر جهان باشد.

- ، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی اظهارکرد: غدیرخم مختص شیعه نیست و عید غدیرخم می تواند مرکز ثقل وحدت بین شیعه و سنی در سرتاسر جهان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: گسترش و حفظ فرهنگ غدیر و ولایتمداری در آداب و رسوم این عید آمده و حضرت زهرا (س) نخستین فردی بود که در گسترش فرهنگ غدیر کوشید.

وی ادامه داد: بین ولایت معصومین (ع) و ولایت خداوند جدایی و فاصله ای نیست و در واقع ولایت آنها، همان ولایت خدا است که در آنها ظهور و جلوه کرده است؛ ولایت آنها به اذن و فرمان خداوند است.

ایمانی بیان کرد: ولایت پذیری موجب نظم و اتحاد در جامعه خواهد شد و پذیرش امامت موجب می شود آن افترا و جدایی که ممکن است در جامعه به وجود بیاید از بین برود؛ موردی که سبب دوگانگی و جدایی در بین جوامع اسلامی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) از کسی حسنه و نیکی قبول نخواهد شد مگر آنکه از او در خصوص حب علی بن ابی طالب (ع) سوال شود؛ حب امام علی (ع) موجب عروج اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر مختص شیعیان نیست/حب امام علی(ع) موجب عروج اعمال می شود

عید غدیر مختص شیعیان نیست/حب امام علی(ع) موجب عروج اعمال می شود