مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 22:102021-07-28سياسي

مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه ها و مطبوعات استقبال کنند


معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت بالای نقد منصفانه گفت: مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه ها و مطبوعات استقبال کنند.

- ، سعید زرین فر عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایسنا بوشهر اظهار داشت: رسانه ها نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند و ارتباط مؤثری بین مردم و مسئولان برقرار می کنند.

وی یکی از رسالت ها و مأموریت های مهم رسانه ها را نقد منصفانه دانست و بیان کرد: نگاه برخی از مدیران به نقش رسانه ها که آن را به عنوان بولتن خبری قلمداد می کنند باید عوض شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خواستار حمایت مسئولان از نقدهای منصفانه شد و افزود: حمایت از نقد منصفانه باعث می شود تا زمینه حل مشکلات و افزایش اعتماد عمومی فراهم شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از صاحب نظران مطبوعات و رسانه را رکن چهارم دموکراسی قلمداد کرده اند تصریح کرد: نقد اصحاب رسانه به عملکرد مسئولان راهگشا و گره گشا است.

زرین فر با بیان اینکه رسانه ها باید به جایگاه مهم خود توجه کنند تا آن رسالت و مأموریت محوله به نحو احسن انجام شود افزود: خبرنگاران نقش مهم و تأثیرگذاری در تقویت روحیه جامعه دارند و نباید به این جایگاه لطمه ای وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه ها و مطبوعات استقبال کنند

مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه ها و مطبوعات استقبال کنند