مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:252021-07-28حوادث

اطفا حریق گسترده کارخانه تولیدی رنگ و تینر در ملارد


سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ملارد با اشاره به حریق گسترده در کارخانه رنگ و تینر در منطقه لم آباد ملارد، گفت: در این عملیات با سرعت عمل آتش نشانان از سرایت حریق به 300 بشکه 220 لیتری تینر و بروز حادثه ای مهیب جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، داوود میرزایی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملارد امروز با اشاره به این حادثه اظهار کرد: در ساعت 18:30 دقیقه عصر روز سه شنبه حریق گسترده ای به آتش نشانی ملارد اعلام شد که پرسنل عملیاتی سازمان ساعت 5 دقیقه بعد در محل حاضر و مشغول عملیات اطفا حریق شدند.

  وی افزود: حریق در کارخانه تولیدی رنگ و تینر در منطقه لم آباد بود که با سرعت و دقت اطفا شد و همچنین در این عملیات با سرعت عمل از سرایت حریق به 300 بشکه 220 لیتری تینر جلوگیری شد که می توانست منجر به بروز فاجعه و حادثه ای مهیب شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ملارد بیان کرد: با توجه به حجم بسیار بالای مواد سریع الاشتعال در محل  و وسعت فضای کارخانه تولیدی، این عملیات به مدت 7 ساعت تا ساعت یک بامداد به طول انجامید.

میرزایی گفت: بر اثر این حریق 2 نفر از کارگران کارخانه تولید تینر دچار جراحات سوختگی شدند که توسط عوامل اورژانس یک نفر بصورت سرپایی درمان و نفر دوم بدلیل جراحات بیشتر به بیمارستان منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفا حریق گسترده کارخانه تولیدی رنگ و تینر در ملارد

اطفا حریق گسترده کارخانه تولیدی رنگ و تینر در ملارد