مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:152021-07-28اقتصادي

روحانی: بخش بزرگی از فراز و نشیب ها در 8 سال گذشته خارج از اختیار دولت بود


در چند سال اخیر نیز با جنگ تمام عیار اقتصادی مواجه شدیم به گونه ای که مجبور بودیم برای خرید یا فروش یک کالا از مسیرهای مختلفی عبور کنیم و این مشکل در تاریخ کشور بی سابقه بوده است.

- در چند سال اخیر نیز با جنگ تمام عیار اقتصادی مواجه شدیم به گونه ای که مجبور بودیم برای خرید یا فروش یک کالا از مسیرهای مختلفی عبور کنیم و این مشکل در تاریخ کشور بی سابقه بوده است.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت در 8 سال گذشته مسأله آموزش و پرورش را به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوعات کشور مورد توجه قرار داده است، اظهار داشت: دولت با تدوین لوایح مختلف و اقدامات لازم در زمینه حقوق معلمین و کارهای عمرانی در سطح آموزش و پرورش نشان داد که هیچگاه اهمیت آموزش و پرورش را فراموش نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حسن روحانی عصر چهارشنبه در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با قدردانی از تلاش ها و زحمات معلمین و خانواده بزرگ فرهنگیان کشور با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: امیر المؤمنین علی(ع) بزرگترین و عالی ترین شاگردی بود که در مکتب پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) همه درس های عالم را آموخت و امروز جشن شاگرد و استادی امام علی(ع) و پیامبر اسلام(ص) می تواند الگوی جامعه ما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: بخش بزرگی از فراز و نشیب ها در 8 سال گذشته خارج از اختیار دولت بود

روحانی: بخش بزرگی از فراز و نشیب ها در 8 سال گذشته خارج از اختیار دولت بود