مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-28بين الملل

سازمان ملل اتحادیه اروپا را به نقض تعهدات کنوانسیون ژنو متهم کرد


سازمان ملل در گزارشی اروپا را متهم به عدم اجرای تعهدات خود در ارتباط با پناهجویان کرد و از جامعه جهانی خواست به تعهدات در این کنوانسیون پایبند باقی بماند.

- به نقل از دیلی صباح، فیلیپو گراندی ، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در هفتادمین سالگرد تصویب کنوانسیون ژنو در مورد پناهندگان، اروپا را متهم به عدم اجرای تعهدات خود در ارتباط با پناهجویان کرد.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان همچنین از جامعه بین المللی خواسته است تا به اصول این کنوانسیون پای بند باقی بمانند.

رییس کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان گفت: نگران وضعیت کنونی است زیرا کشورهای اروپایی و دیگر کشورها به طور فزاینده ای تلاش می کنند تا تعهدات مندرج در کنوانسیون ژنو را اجرا نکنند.

گراندی گفت: این کنوانسیون سنگ بنای نظام پناهندگی در جهان و تضمین کننده حمایت از افرادی است که در کشور خود تحت آزار و شکنجه قرار دارند.

پیش از رییس کمیساریای عالی سازمان ملل، همچنین پیترا بندل ، رییس شورای کارشناسان برای ادغام و مهاجرت نیز اتحادیه اروپا را به کوتاهی در برابر پناهجویان متهم کرده و گفته بود که این اتحادیه در بخش هایی قوانین بین المللی مربوط به پناهجویان را نقض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل اتحادیه اروپا را به نقض تعهدات کنوانسیون ژنو متهم کرد

سازمان ملل اتحادیه اروپا را به نقض تعهدات کنوانسیون ژنو متهم کرد