مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-28سياسي

حسینیه هیئت حضرت فاطمه(س) بندرعباس کلنگ زنی شد


آیین کلنگ زنی احداث حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه (س) بندرعباس به مناسبت عید امامت و ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان آیین کلنگ زنی احداث حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه (س) بندرعباس به مناسبت عید امامت و ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار شد.

آیین کلنگ زنی احداث حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه (س) بندرعباس با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی خطاط، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیئت مذهبی فاطمه معصومه (ع) به مناسبت عید امامت و ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار شد.

مسئول هیئت مذهبی حضرت معصومه(س) در این مراسم اظهار کرد: این حسینیه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و با همکاری و کمک خیران و به درخواست ساکنان این منطقه در مدت یک سال با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

محمود زندیار افزود: هیئت حضرت فاطمه معصومه (س) از هیئت های با قدمت بندرعباس است و از سال جاری با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی و اجتماعی در شهر بندرعباس، در محل کنونی نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی یادآور شد: این حسینیه 965 متر فضای سرپوشیده شامل سالن اصلی،اتاق سمعی بصری، آشپزخانه صنعتی، فضای اداری و 721 متر فضای باز دارد که جمعاً در مساحت 1677 مترمربع به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه هیئت حضرت فاطمه(س) بندرعباس کلنگ زنی شد

حسینیه هیئت حضرت فاطمه(س) بندرعباس کلنگ زنی شد