مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-28اقتصادي

لزوم نظارت و رصد میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ


تشدید نظارت ها، رصد و پایش میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ از مبدأ تا مقصد باید با جدیت و به صورت مستمر انجام شود.

- ، ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان گیلان با تأکید بر لزوم جلب رضایت و افزایش اعتماد عمومی در جامعه، اظهار کرد: باید در بخش های مختلف اجرایی و نظارتی وظایف به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه می توانیم با پرداخت تسهیلات برای ارتقای سطح کیفیت آردهای تحویلی به نانوایی ها از تولیدکنندگان آرد حمایت شود، افزود: افزایش آموزش نانوایان، بهسازی و نوسازی دستگاه ها و نظارت های مضاعف می تواند زمینه تولید نان با کیفیت و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

استاندار گیلان با اشاره اینکه در این استان قطب تولید مرغ و جوجه یک روزه در کشور محسوب می شود، گفت: باید دسترسی مصرف کنندگان با نرخ مصوب به سهولت صورت گیرد.

وی ادامه داد: دولت علیرغم تنگناهای اقتصادی و اعتباری، ارز مورد نیاز نهاده ها را تأمین و برای تولیدکنندگان اطمینان بخشی ایجاد کرده، مردم نیز نباید دغدغه مند باشند.

زارع به تولید حدود 11 میلیون قطعه جوجه یک روزه به صورت متوسط ماهانه در گیلان و افزایش 28 درصدی این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و اضافه کرد: تشدید نظارت ها، رصد و پایش میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت و رصد میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ

لزوم نظارت و رصد میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ