مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-28سياسي

پلمپ مراکز درمانی غیرمجاز هرمزگان


مدیریت نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان از بازرسی 252 مرکز درمانی شامل مطب ها، مؤسسات پزشکی، درمانگاه، بیمارستان و دفتر کار، در تیرماه 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید نصیری گفت: عمده این بازدیدها، با هدف نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز درمانی استان هرمزگان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز نیازمند برنامه ریزی دقیق و بکارگیری نیروهای معتمد و متعهد می باشد، اظهار داشت: از 252 بازدید نظارتی که توسط واحد نظارت معاونت درمان در تیرماه انجام شده است، به 37 مرکز درمانی بندرعباس تذکر کتبی داده شده است و 9 مورد مرکز درمانی غیر مجاز شناخته شده اند.

در طی بازدید های انجام شده از مطب ها، 2 مورد از مطب های پزشکان عمومی و 4 مورد مرکز غیر مجاز لیزر به دادستانی بندرعباس ارجاع داده شدند.

مدیریت نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه افزود: در بازدیدهای نظارتی از مراکز درمانی قشم، یک مورد مرکز غیر مجاز لیزر، یک مورد دفتر کار بینایی سنجی مربوط به اتباع خارجی چینی که بدون مجوز قانونی هم بود و یک مورد مطب دندانپزشکی غیر مجاز  پلمپ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ مراکز درمانی غیرمجاز هرمزگان

پلمپ مراکز درمانی غیرمجاز هرمزگان