مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-28سياسي

مدعیان محرم بودن مردم؛ استاد برگزاری جلسات غیرعلنی


رفتن این طرح به کمیسیون مشترک یعنی اینکه تعدادی به راحتی و بدون نظارت مردم تصمیم می گیرند و فضای اجتماعی و شبکه های اجتماعی را محدود می کنند.

- عصرایران؛ مصطفی داننده- نمایندگان مجلس یازدهم که خود را انقلابی می نامند و در تمام این سال ها در مقابل دولت روحانی و مجلس یازدهم، فریاد می زدند که مردم غریبه نیستند و باید آنها در جریان همه امور قرار بگیرند.

یاللعجب که همین نمایندگان در مورد طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی جلسه غیرعلنی برگزار می کنند و تصمیم گیری در مورد آن را به کمیسیون ویژه واگذار می کنند تا به صورت خیلی رسمی مردم را در حاشیه قرار بدهند و نشان بدهند مردم فقط در زمان اصلاح طلبان و اعتدال گرایان محرم هستند و گرنه وقتی خودشان سر قدرت هستند، مردم لازم نیست آنقدرها هم در جریان مسائل ممکلتی به ویژه مسئله اینترنت که به صورت رسمی به زندگی و تفریح آنها بستگی دارد، باشد.

رفتن این طرح به کمیسیون مشترک یعنی اینکه تعدادی به راحتی و بدون نظارت مردم بتصمیم می گیرند و فضای اجتماعی و شبکه های اجتماعی را محدود می کنند.

ببید در این طرح گفته شده که شبکه های اجتماعی خارجی باید در عرض 4 ماه درداخل کشور دفتر راه اندازی کنند و خود را پاسخگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان محرم بودن مردم؛ استاد برگزاری جلسات غیرعلنی

مدعیان محرم بودن مردم؛ استاد برگزاری جلسات غیرعلنی