مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28سياسي

محمودزاده: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هنوز چارچوب منسجمی ندارد


نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هنوز چارچوب منسجمی ندارد و همه نمایندگان باید در بررسی آن دخیل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در مخالفت با بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک و مطابق اصل 85 قانون اساسی اظهار داشت: این طرح دارای اشکالاتی است و کمیسیون فرهنگی خودش هنوز به یک چارچوب فکری مشخص در این خصوص نرسیده است.

وی افزود: ابتدا یک طرح 20 ماده ای پیشنهاد شده، سپس طرح 50 ماده ای ارائه دادند و در نهایت طرح 37 ماده ای آماده شده است و این نشان می دهد که کمیسیون به یک چارچوب منسجم در این خصوص نرسیده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه نمایندگان باید در بررسی طرح مهمی مانند فضای مجازی دخیل باشند و نظر بدهند، تأکید کرد: ضرورتی ندارد که این طرح را در قالب اصل 85 به کمیسیون مشترک بفرستیم.

محمودزاده با اشاره به بخشی از محتوای این طرح گفت: شبکه های اجتماعی خارجی به دلیل تحریم ها قطعا نمی توانند در عرض 4 ماه در ایران دفتر ایجاد کنند و لذا مسدود می شوند و هم مشاغل مجازی و هم روابط اجتماعی مردم آسیب می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هنوز چارچوب منسجمی ندارد

محمودزاده: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هنوز چارچوب منسجمی ندارد