مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-28سياسي

اهتزاز پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان


به مناسب عید غدیر خم پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان به اهتزاز درآمد.

- با اشاره به برنامه های شهرداری همدان به مناسب عید غدیر خم اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر خم پرچم مزین به نام مبارک امیرالمومنین علی علیه السلام بر فراز شهر همدان در میدان پژوهش به اهتزاز درآمد همچنین در بحث فضاسازی شهر در ورودی و خروجی ها بیش از 40 عدد بیلبورد، عرشه بنر و پایه بنر نصب شد.

وی افزود: تشکیل ستاد مردمی غدیر استان همدان در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی و آذین بندی سطح مناطق 4 گانه شهرداری همدان از دیگر اقدامات به مناسب عید غدیر خم است.

شهردار همدان با بیان اینکه کاروان خودرویی نیز در روز عید در همدان حرکت خواهند کرد، گفت: برگزاری جشن بزرگ غدیر در میدان امام خمینی (ره)، برگزاری جشن در 17 فرهنگسرای شهرداری همدان و مشارکت در برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در آستان مقدس امام زاده عبدالله از جمله اقدامات است.

صوفی بیان کرد: همچنین نورافشانی در تمام مساجد سراسر استان و اطعام و افطار بیش از 7 هزار پرس غذای گرم در سراسر استان از برنامه های عید غدیر خم است.

وی با بیان اینکه عید غدیر خم مهم ترین عید مسلمانان به خصوص پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام محسوب می شود، بیان کرد: پیام عید غدیر یعنی ولایت حضرت علی علیه السلام است که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان

اهتزاز پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان