مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-28سياسي

نیروی هوایی ارتش در حال استفاده از جوانان در مسئولیت ها است


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال استفاده از جوانان در مسئولیت ها هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول در سالن همایش های این پایگاه اظهار کرد: مجاهدت مردم دزفول و اندیمشک در هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد تا این شهرها به عنوان محور مقاومت شناخته شدند.

وی افزود: دستور تخلیه پایگاه وحدتی در برهه ای از دوران دفاع مقدس صادر شد ولی نیروهای جان برکف این پایگاه در کنار مردم دزفول و اندیمشک ماندند و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را نهادینه کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به عملیات مرصاد تصریح کرد: ویژه برنامه ای به مناسبت این عملیات تولید شده که قرار است در شبکه های یک، مستند و افق پخش شود.

امیر سرتیپ نصیر زاده عنوان کرد: بعد از امضای قطعنامه 598، دشمن بعثی از یک سو با حملات هوایی به پایگاه های نوژه و وحدتی و منافقان از سوی دیگر به ایران حمله کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب و ایران اسلامی با مجاهدت های زیادی به اقتدار کنونی رسیده است، یادآور شد: بمب های تأخیری زیادی در پایگاه های هوایی ریخته شده بود که هر لحظه احتمال انفجار آنها وجود داشت ولی نیروهای غیور و مجاهد هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش در حال استفاده از جوانان در مسئولیت ها است

نیروی هوایی ارتش در حال استفاده از جوانان در مسئولیت ها است