مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-28اقتصادي

ماجراجویی نوید محمدزاده و سن ایچ در هزار لذت نو!


شرکت سن ایچ به عنوان اولین شرکت تولیدکننده ی آبمیوه در ایران همیشه با چالشی درونی برای بهترین ماندن در بازار داغ و پر رقابت روبرو بوده است.

- سن ایچ به عنوان اولین شرکت تولیدکننده ی آبمیوه در ایران همیشه با چالشی درونی برای بهترین ماندن در بازار داغ و پر رقابت روبرو بوده است.

ولی بار دیگر بهترین بودن برای یک شرکت پیشرو دوباره با اولین بودن گره خورده است! محصول جدید شرکت سن ایچ که در بین اهل فن با عنوان PET (polyethylene terephthalate) شناخته می شود یک تکنولوژی در ساخت بسته بندی است.

در این بسته بندی پیشرفته، با استفاده از چندلایه پلاستیک که به صورت فشرده در کنار هم قرار قرار گرفته اند حفظ محتویات داخل بسته بندی میسر شده است.

بافت غیریکنواخت برجسته که روی بدنه ی محصولات دیده می شود، علاوه بر اینکه نگهداری محصول در دست را راحت تر می کند در کنار فشرده سازی چندلایه پلاستیک، نفوذپذیری نور و اکسیژن به داخل بسته بندی را به شدت کاهش می دهد.

نکته ی جالب در مورد این بسته بندی این است که این مدل بسته بندی از روش های سابق ارزان تر تمام می شود و هزینه ی تولید را پایین تر می آورد که نتیجه ی آن تاثیرگذاری بر قیمت نهایی محصول است که به نفع مصرف کننده تمام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی نوید محمدزاده و سن ایچ در هزار لذت نو!

ماجراجویی نوید محمدزاده و سن ایچ در هزار لذت نو!