مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-28اجتماعي

کاهش دما تا 12 درجه در برخی نقاط


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (6 مرداد ماه) وکاهش دما تا 12 درجه سانتیگراد در شمال کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان افزود: امروز(6 مردادماه) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و شمال به کشور روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (6، 7 و 8 مرداد ماه) در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، زنجان، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران، وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

وی افزود: شدت بارش امروز و فردا (6 و 7 مردادماه) در استان های گیلان، مازندران و گلستان خواهد بود.

شنبه و یکشنبه (9 و 10 مردادماه) در برخی مناطق گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان وقوع رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان از امروز تا آخر هفته (6 تا 8 مردادماه) در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما تا 12 درجه در برخی نقاط

کاهش دما تا 12 درجه در برخی نقاط