مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-28اقتصادي

تاثیر مثبت بورس کالا بر سهام شرکت های سیمانی


برخی از مسؤولان مخالف عرضه سیمان در بورس کالا هستند، درحالی که تنها مشکل فعلی صنعت سیمان کشور قطعی برق است و نمی توان هیچ مشکل دیگری را به این بازار نسبت داد.

- بورس تابناک ، حامد اصل روستا، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان گفت: به محض اینکه برق صنعت سیمان وصل شود و نامه نگاری رییس سازمان بورس و وزیر صمت مبنی بر عرضه سیمان کل کشور به بورس کالا به مرحله اجرا برسد، می توان شاهد بهبود وضعیت صنعت سیمان بود.

وی افزود: با عرضه سیمان در بورس کالا، قیمت این محصول استراتژیک در مسیر تعادلی قرار می گیرد و دیگر صنعت سیمان با هیچ مشکلی در کشور مواجه نخواهد بود.

وجود شفافیت در بورس کالا اصل روستا وجود شفافیت در بورس کالا را اصلی ترین مزیت این بازار دانست و گفت: به دلیل شفافیت های ایجاد شده در معاملات و قیمت ها شاهد تاثیر مستقیم آن بر محصولات عرضه شده در بورس کالا خواهیم بود.

او با بیان اینکه با معامله محصولات سیمانی ها در بورس کالا شاهد تاثیر مستقیم آن در سهام سیمانی و روند مثبت آنها در بازار سهام بودیم، گفت: سهام سیمانی ها در دو روزاخیر و به دلیل حاشیه های ایجاد شده در بازار سیمان و بورس کالا در روند منفی قرار گرفتند و ضرر و زیان هایی به سهامداران تحمیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مثبت بورس کالا بر سهام شرکت های سیمانی

تاثیر مثبت بورس کالا بر سهام شرکت های سیمانی