مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-28سياسي

انقلاب اسلامی غیرقابل قیاس با غرب است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی غیرقابل قیاس با غرب است.

- سردار علی فدوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی که ششم مرداد ماه در محل مصلی بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: طی این 42 سال، افتخارات و پیروزی های بزرگی نصیب انقلاب اسلامی شده است و در حال حاضر انقلاب اسلامی مقتدر است و قابل قیاس با غرب نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه با زمان روزهای اول پیروزی حتی هم اکنون با دو سال گذشته خود نیز قابل قیاس نیست و این به دلیل آن است که محکم ایستاده و به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

سردار فدوی ادامه داد: دو هزار شهید یکی از عدله های محکم دلدادگان به انقلاب اسلامی است که نشان دهنده آن است که همه پای کار بوده و حتی در راه انقلاب تا نثار جان، پای کار بوده است.

وی تاکیدکرد: در حال حاضر نیز هر شیطنتی که دشمنان علیه انقلاب انجام دهند، مردم برای این انقلاب تا نثار جان پای کار می آیند.

سردار فدوی به برگزاری انتخابات در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: همه خبیثان دنیا با جلوداری آمریکا پای کار آمدند تا مردم را برای حضور در انتخابات منصرف کنند اما مردم بار دیگر محاسبات آن ها را برهم ریخته و امید آن ها را ناامید کردند و در انتخابات شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی غیرقابل قیاس با غرب است

انقلاب اسلامی غیرقابل قیاس با غرب است