مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-28بين الملل

شرایط تامین آب اصفهان ها همچنان بحرانی است/تداوم آبرسانی سیار به نقاط مختلف شهر


سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: اگرچه شب گذشته خط لوله حادثه دیده انتقال آب به اصفهان بعد از آبگیری، وارد مدار شد، اما هنوز بخش های وسیعی از شهر اصفهان با افت فشار آب و بعضا قطعی آب مواجه هستند و این شرایط احتمالا تا فردا هم ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: اگرچه شب گذشته خط لوله حادثه دیده انتقال آب به اصفهان بعد از آبگیری، وارد مدار شد، اما هنوز بخش های وسیعی از شهر اصفهان با افت فشار آب و بعضا قطعی آب مواجه هستند و این شرایط احتمالا تا فردا هم ادامه خواهد داشت.

مهرداد خورسندی در گفت ‎وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تامین آب اصفهان بعد از حادثه شکستگی خط اصلی انتقال آب به اصفهان در محدوده فلاورجان طی روز گذشته، اظهار کرد: بعد از اینکه تعمیرات خط اصلی انتقال آب به اصفهان با قطر 1400 میلیمتر در ساعت 11 روز گذشته (سه شنبه-5 مردادماه) به اتمام رسید، این خط لوله شروع به آبگیری کرد.

وی با بیان اینکه آبگیری این خط لوله بین 6 تا 10 ساعت به طول انجامید، گفت: شب گذشته بعد از آبگیری، این خط لوله وارد مدار شد و آب به سمت منابع جریان یافت.

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان تاکید کرد: باید توجه داشت که اصفهان در روزهای معمولی گرم تابستان بین 3200 تا 4300 لیتر بر ثانیه کسری آب دارد، اما روز گذشته با خروج این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تامین آب اصفهان ها همچنان بحرانی است/تداوم آبرسانی سیار به نقاط مختلف شهر

شرایط تامین آب اصفهان ها همچنان بحرانی است/تداوم آبرسانی سیار به نقاط مختلف شهر