مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-28اقتصادي

برزیل مجوز واردات واکسن بهارات را تعلیق کرد


آژانس نظارت بر بهداشت برزیل، «Anvisa» اعلام کرد: مجوز واردات واکسن «باهارات بیوتک» را به طور موقت تعلیق کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آژانس نظارت بر بهداشت برزیل، Anvisa اعلام کرد: مجوز واردات واکسن باهارات بیوتک را به طور موقت تعلیق کرده است.

در ماه آوریل نیز واردات واکسن باهارات بیوتک از سوی آژانس بهداشت برزیل به علت ارائه نشدن مدارک کافیِ آزمایش های بالینی در مراحل تولید متوقف شد.

واکسن بهارات بیوتک بر پایه ویروس ضعیف شده سارس-کووید 19 ساخته شده و شرکت باهارات بیوتک در تلاش است تا این واکسن در لیست استفاده اضطراری سازمان جهانی بهداشت قرار بگیرد.

  برزیل با بیش از 550 هزار کشته، در مقایسه با ایالات متحده دومین آمار افراد جان باخته در اثر بیماری همه گیر را به خود اختصاص داده است.

  آژانس نظارت بر بهداشت برزیل یادآور شد، اجازه واردات که در 4 ژوئن صادر شده است تا زمان دریافت اطلاعات اضافی در مورد واکسن از جمله اسناد فنی و حقوقی مربوط به واکسن، به حالت تعلیق در خواهد آمد.

در بیانیه مطبوعاتی آژانس نظارت بر بهداشت  آمده است: این تصمیم همچنین این واقعیت را در نظر گرفته که ممکن است اسناد غیرقانونی ارسال شده باشد که می تواند در نتیجه گیری آژانس در مورد جنبه های کیفیت، ایمنی و اثر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل مجوز واردات واکسن بهارات را تعلیق کرد

برزیل مجوز واردات واکسن بهارات را تعلیق کرد