مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-28پزشكي

بازگشت به شرایط قبل/ سی دی سی: افراد واکسینه شده ماسک بزنند


مقامات بهداشتی آمریکا توصیه کردند، افرادی که کاملاً علیه کووید 19 واکسینه شده اند، در مکان های عمومی سرپوشیده و در مناطقی که ویروس کرونا به سرعت در حال گسترش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ایندیاتودی، مقامات بهداشتی آمریکا توصیه کردند، افرادی که کاملاً علیه کووید 19 واکسینه شده اند، در مکان های عمومی سرپوشیده و در مناطقی که ویروس کرونا به سرعت در حال گسترش است، ماسک بزنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) در تشدید رهنمودهای منتشر شده در اوایل این ماه همچنین به همه دانش آموزان، معلمان، کارمندان مدارس و مهد کودک توصیه کرده بدو ندر نظر گرفتن این موضوع که هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند، از ماسک صورت استفاده کنند.

موارد ویروس کرونا در ایالات متحده به دلیل نوع بسیار مسری دلتا که در هند ظاهر شد در حال افزایش است و به سرعت گسترش یافته و اکنون بیش از 80 درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده را تشکیل می دهد.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفت: افزایش واکسیناسیون و استفاده از ماسک به ایالات متحده کمک می کند تا از قرنطینه ناشی از همه گیری، تعطیلی کسب و کارها و تعطیلی مدارس که این کشور در سال 2020 با آن روبرو بود جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به شرایط قبل/ سی دی سی: افراد واکسینه شده ماسک بزنند

بازگشت به شرایط قبل/ سی دی سی: افراد واکسینه شده ماسک بزنند