مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-28اجتماعي

اعتبارات توانبخشی مناطق محروم دو برابر مناطق دیگر است


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در راستای گسترش عدالت، مجموع اعتبارات توانبخشی مدارس استثنایی مناطق محروم دو برابر اعتبار مناطق دیگر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در دومین روز از در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در حال حاضر در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است که امکان پوشش آن از طریق شبکه شاد برای خبرنگاران فراهم شده است، گفت: ارتقای کیفیت، بسط مشارکت، تعمیق هویت و توسعه عدالت مربع طلایی آرمانی است که سند تحول بنیادین به دنبال تحقق این مربع است.

وی با بیان اینکه عدالت مدرسه ای، عدالت منطقه ای، عدالت سازمانی و اداری و عدالت دیجیتالی 5 عرصه مهم عدالت در نظام های آموزشی است، گفت: در نظام تعلیم و تربیت کشورمان دانش آموزان به دو دسته دانش آموزان عادی و استثنایی تقسیم می شوند که دانش آموزان استثنایی نیز شامل دانش آموزان تیزهوش، دانش آموزان با نیازهای ویژه و دیر آموزان می شوند.

در حوزه دانش آموزان با نیازهای ویژه و با رویکرد عدالت پوششی 10 گروه از دانش آموزان استثنایی زیر چتر تعلیم و تربیت قرار دارند و علاوه بر آن سازمان آموزش و پرورش استثنایی به دانش آموزان دیر آموز نیز خدمات ویژه ای ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات توانبخشی مناطق محروم دو برابر مناطق دیگر است

اعتبارات توانبخشی مناطق محروم دو برابر مناطق دیگر است