مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-28اقتصادي

دامداران حمایت می شوند


خرید تضمینی دام عشایر و آزاد شدن صادرات دام زنده از جمله اقدامات در دست انجام برای حمایت از دامداران در این شرایط خشکسالی است که عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از آنها یاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه خرید تضمینی دام عشایر و آزاد شدن صادرات دام زنده از جمله اقدامات در دست انجام برای حمایت از دامداران در این شرایط خشکسالی است که عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از آنها یاد کرد.

محمد رشیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد خرید تضمینی دام عشایر و آزاد کردن صادرات دام زنده از سوی مجلس برای حمایت از دامداران، گفت: هم اکنون طرح خرید تضمینی دام در دولت تصویب شده و بودجه آن هم تخصیص پیدا کرده و کار خرید تضمینی دام در تعدادی از استانهای کشور آغاز شده و در بقیه استان ها هم در دست انجام است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی وزیر جهاد کشاورزی مصوبه خرید تضمینی دام عشایر با پیشنهاد مجلس به قیمت هر کیلو 450 هزارریال از هیئت وزیران اخذ شده است.

بر اساس این مصوبه همچنین به ازای خرید هر کیلوگرم دام، معادل سه کیلوگرم جو وارداتی با قیمت مصوب از محل ذخائر راهبردی کشور به اتحادیه تعاونی های عشایری جهت تامین خوراک دام عشایر تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامداران حمایت می شوند

دامداران حمایت می شوند