مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-27ورزشي

سپاهان شب سختی خواهد داشت/ استقلال می تواند قهرمان شود


دروازه بان پیشین استقلال با بیان اینکه آبی ها بدون استرس  مقابل سپاهان به میدان خواهند رفت، گفت: با شرایطی که سپاهان برای رسیدن به قهرمانی دارد شب سختی برابر استقلال خواهد داشت.

- ، در خصوص پیروزی استقلال برابر نساجی و دیدار روز جمعه آبی ها مقابل سپاهان اصفهان گفت: استقلال در برابر نساجی بازی خوبی به نمایش گذاشت اگرچه سرمربی تیم چند تغییر در ترکیب به وجود آورد اما بازیکنان نشان دادند از هماهنگی خوبی برخوردارند و با اینکه یک گل از حریف عقب بودند به بازی برگشتند و توانستند با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه سه بار دروازه نساجی را در قائمشهر باز کنند.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی در چند هفته اخیر به جوانانش اعتماد زیادی پیدا کرده و اتفاقا همین جوانان توانسته اند برای او هم بازی خوبی انجام دهند و هم گلزنی کنند و این نشان می دهد آینده از آن این جوانان است و آنها می توانند برای فوتبال کشورمان چه در رده باشگاهی و چه ملی افتخارآفرینی کنند.

رشیدی درباره دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان از هفته پایانی لیگ برتر گفت: برای سپاهان این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است، زردپوشان اصفهانی امیدوارند پیکان بتواند پرسپولیس را شکست داده و آنها با پیروزی برابر استقلال به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند البته سپاهانی ها برای این دیدار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان شب سختی خواهد داشت/ استقلال می تواند قهرمان شود

سپاهان شب سختی خواهد داشت/ استقلال می تواند قهرمان شود