مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-27پزشكي

فعالیت 14 پایگاه واکسیناسیون در زنجان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون 14 مرکز تجمیعی در شهر زنجان برای واکسیناسیون گروه های هدف در حال فعالیت است.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون 14 مرکز تجمیعی در شهر زنجان برای واکسیناسیون گروه های هدف در حال فعالیت است.

محمدرضا صایینی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مراکز واکسیناسیون زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر 14 پایگاه واکسیناسیون از ساعت 8 صبح تا 18 در حال خدمت رسانی به شهروندان زنجانی هستند.

وی در رابطه با پایگاه واکسیناسیون شماره 1 و 2، تصریح کرد: پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره 1 و 2 در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار دارد که به سالمندان و افراد فراخوان داده شده با لیست اختصاص یافته و از ساعت 8 تا 19، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

این مسئول با بیان اینکه افراد زمین گیر و ناتوان می توانند در داخل خودرو واکسن کرونا دریافت کنند، تصریح کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 3 واقع در سالن ورزشی برق منطقه ای زنجان در خیابان اول شهرک کارمندان از ساعت 8 صبح تا 19 عصر اقدام به تزریق واکسن سالمندان می کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، در رابطه با پایگاه واکسیناسیون شماره 5 و 6 زنجان، ادامه داد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 5 نیز در سالن ورزشی پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 14 پایگاه واکسیناسیون در زنجان

فعالیت 14 پایگاه واکسیناسیون در زنجان