مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-27سياسي

اختلافات میان نمایندگان کنگره آمریکا بالا گرفته است


نمایندگان کنگره آمریکا در جریان بررسی و کار کمیته تحقیق درباره شورش کنگره دچار اختلاف شده اند.

- به نقل اسپوتنیک، اختلافات در کنگره آمریکا در جریان بررسی پرونده شورش در حادثه حمله سال گذشته به ساختمان کنگره بالا گرفته است.

در همین ارتباط نیز مک کارتی ، رهبر اقلیت جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا به همراه هم حزبی های خود کمیته ویژه بررسی شورش کنگره را مورد انتقاد قرار داد و گزارش های این کمیته را ساختگی عنوان کرد.

حمله نمایندگان جمهوری خواه کنگره به کمیته تحقیق پیرامون شورش اخیر پیش از ارائه گزارش رسمی از سوی این کمیته صورت گرفته است.

این در حالی است که پیشتر نانسی پلوسی ، رییس مجلس نمایندگان دو عضو کمیته تحقیق شورش را که از افراد نزدیک به ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا بودند، از این کمیته حذف کرده بود.

در واکنش به این اقدام پلوسی، رییس جمهوری خواهان کنگره نیز رییس مجلس نمایندگان را به سوءاستفاده از قدرت متهم کرد و دیگر جمهوری خواهان نیز خواستار کناره گیری پلوسی از کرسی ریاست مجلس نمایندگان شده اند.

جمهوری خواهان در واکنش به حذف نمایندگان این حزب از کمیته تحقیق شورش کنگره، این کمیته را به سیاسی کاری متهم کرده و خواستار حضور در کمیته تحقیق شده اند، هرچند درخواست آنها تاکنون رد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات میان نمایندگان کنگره آمریکا بالا گرفته است

اختلافات میان نمایندگان کنگره آمریکا بالا گرفته است