مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-27اقتصادي

عرضه اولیه 15 درصد از سهام یک شرکت سرمایه گذاری


عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری هامون صبا به دنبال اعلام تعطیلی ستاد ملی کرونا، به چهارشنبه این هفته 6 مرداد ماه موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از حرفه ای به بازار سرمایه پیوست که سرمایه اولیه آن 80 میلیارد تومان بوده است، و به طور متوسط در این سال ها، 10 درصد بیشتر از شاخص کل بازدهی داشته است.

صادقی در مورد رفتار و الگوی سرمایه گذاری هامون صبا بیان کرد: هدف اساسی شرکت خرید سهام با توجه به رشد مناسب سودآوری شرکت های سرمایه پذیر و کارشناسی های انجام شده بر اساس روال و سیاست های تقسیم سود سال های قبل این شرکت ها است.

 با این حال با توجه به تحولات خبری و حوزه بین المللی و داخلی از فرصت های کوتاه مدت برای ایجاد سود بهره برده و در نهایت بتوانیم پرتفوی پویا با نقد شوندگی بالا را را شکل دهیم.

صادقی ادامه داد: هییت مدیره شرکت تلاش کرده است با توجه به در نظر گرفتن انواع  ریسک ها، بازده معقولی را کسب کند و صنایعی بیشتر مد نظر بوده  که سود تقسیمی بالایی داشته باشند.

صادقی با مقایسه بازدهی های هامون صبا با شاخص کل اضافه کرد: بازدهی هامون صبا در سال گذشته 9 درصد بالاتر از شاخص کل بورس بوده است و امروز 27 تیرماه در حالی که بازدهی شاخص کل از ابتدای سال جاری همچنان منفی است، بازدهی 4 درصدی را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه 15 درصد از سهام یک شرکت سرمایه گذاری

عرضه اولیه 15 درصد از سهام یک شرکت سرمایه گذاری