مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-27سياسي

نمازجمعه نقطه اتصال نظام اجتماعی با دین است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نمازجمعه نقطه اتصال نظام حکومتی و مدیریت جامعه به اسلام و تمام موقعیت های توحیدی - اعتقادی مردم است.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی به مناسبت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

وی در بخشی از این پیام، به اثرگذاری اقامه نمازجمعه در جامعه اشاره و بیان کرد: وقتی بنا شد نظام برای مردم نظام دینی شد، طبیعی است این نظام از پشتیبانی قوی و نیرومند مردمی به عنوان نظام دینی برخوردار خواهد بود.

متن پیام به این شرح است: فرارسیدن سالروز آغاز انعقاد نمازجمعه را در کشور که از فرآورده های بزرگ و نتایج عظیم انقلاب مقدس اسلامی، شهدا و همه ایثارگران و خانواده شهدا است را به تمام مردم شریف ایران و نمازگزاران متعبد و متدین نمازجمعه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نمازجمعه از آن عوائد و محصولات بسیار ارزشمند این انقلاب مقدس اسلامی است که خوشبختانه در جامعه دینی ما برگزار شد و عزیزان متعبد و متدین نمازگزار موفق به ریاضت این فضیلت با عظمت در زندگانی ایمانی خودشان گشتند، نماز جمعه دو امتیاز بزرگ برای نظام ما ایجاد کرد و تقویتی در جهت مردمی بودن نظام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه نقطه اتصال نظام اجتماعی با دین است

نمازجمعه نقطه اتصال نظام اجتماعی با دین است