مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-27سياسي

کسب رتبه سوم کیفیت خدمات الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی


بر اساس نتایج ارزیابی دوره هفتم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی کشور که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران ارائه شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از  مرکز روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، بر اساس نتایج ارزیابی دوره هفتم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرا یی کشور که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران ارائه شده، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موفق به کسب رتبه سوم از بین 166 دستگاه اجرایی در کشور شد.

پایش و ارزیابی دولت الکترونیکی در ایران به طور رسمی از سال 1395 توسط دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات آغاز شده و از آن سال، تعداد هفت دوره پایش و ارزیابی دولت الکترونیکی اجرا شده است.

در این راستا دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران برای هفتمین دوره، خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی مذکور را ارزیابی کرده است.

در این دوره، 166 دستگاه اجرایی، مشمول ارزیابی شدند که در برگیرنده 5968 خدمت شناسنامه دار مشمول ارزیابی بوده و از بین آنها نیز بالغ بر 4997 خدمت شناسنامه دار بصورت الکترونیکی شده در سطح دستگاه های اجرایی وجود داشتند بنا بر اعلام حمیدرضا قربانزاده، معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز توسعه تجارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم کیفیت خدمات الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

کسب رتبه سوم کیفیت خدمات الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی