مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:002021-07-27اقتصادي

برق 210 اداره دولتی پرمصرف در استان تهران قطع شد


برق 210 اداره دولتی و نهاد عمومی پرمصرف در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی برق قطع شد.

- برق 210 اداره دولتی و نهاد عمومی پرمصرف در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی برق قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجی رضا تیموری با اعلام این خبر گفت: با توجه به عدم توازن در تولید نیروگاه های کشور با روند مصرف برق از سوی مشترکان، شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور ناگزیر به مدیریت اضطراری بار هستند؛ بر همین اساس مطابق با مصوبه هیئت دولت و ابلاغیه استانداری تهران، در ایام پیک بار ادارات و نهادهای عمومی مکلفند در ساعات اداری نسبت به کاهش مصرف خود به میزان 50 درصد مدت مشابه در سال گذشته اقدام کنند و در صورت عدم همکاری برق آنها قطع می شود.

تیموری افزود: علاوه بر این در ساعات غیر اداری نیز دستگاه های مذکور موظفند به میزان 90 درصد نسبت به مدت مشابه در دوره اوج مصرف در سال گذشته مصرف خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به مراقبت از رفتار مصرف کلیه مشترکان اداری تصریح کرد: بخش اعظمی از مشترکان به وسیله سامانه هوشمند شرکت توزیع نیروی برق استان تهران پایش می شوند و بی تردید در صورت تخطی از ضوابط ابلاغی و الگوی تعیین شده، برق آنها قطع می شود، همچنین بازرسان این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 210 اداره دولتی پرمصرف در استان تهران قطع شد

برق 210 اداره دولتی پرمصرف در استان تهران قطع شد