مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-27سياسي

سازمان اوقاف کشور به یاری پروژه های خراسان شمالی می آید


استاندار خراسان شمالی از امضای تفاهم نامه ای با سازمان اوقاف کشور خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای پروژه های کشاورزی، دامداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمد علی شجاعی ظهر امروز در حاشیه جلسه با سازمان اوقاف، اظهار کرد: اگر نگاه بلند و جدید رییس سازمان اوقاف به موقوفات نبود قطعا این تفاهم نامه امروز به امضا نمی رسید.

وی تأمین خواسته های مردم و دیگری تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را هدف اصلی از اجرای این پروژه ها عنوان کرد و گفت: تأمین مسکن و ایجاد اشتغال براساس مزیت های نسبی استان ازجمله موارد این تفاهم نامه است که نگاه کارشناسانه و تخصصی ریاست سازمان اوقاف و تعهد ایشان به مردم را نشان می دهد.

  استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر پربرکتی که در سال 91 به خراسان شمالی داشتند پیشران اقتصادی استان را بخش کشاورزی دانستند لذا بخش بزرگی از این تفاهم نامه هم در حوزه کشاورزی است.

  وی همچنین اهمیت دادن به حوزه های گردشگری و تأمین مسکن در این تفاهم نامه و پروژه 33 هکتاری اراضی امامزاده عباس را مهم دانست و افزود: در آینده با همکاری مسئولان اوقاف استان گام های بلندی درزمینهٔ تأمین خواسته های مردم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف کشور به یاری پروژه های خراسان شمالی می آید

سازمان اوقاف کشور به یاری پروژه های خراسان شمالی می آید